Monday, May 22, 2017

Agent sah MERVE COSMETICS (ID : MS080 014AG)


Assalamualaikum semua....Hari ini secara sahnya saya dah jadi Agent Merve Cosmetics...harap semua sudi follow IG saya #nuradha.merve , atau boleh klik ni kalau bukak dari PC/Computer anda https://www.instagram.com/nuradha.merve/

Jika ada sebarang pertanyaan mengenai produk Merve boleh terus wassap saya ye...


Dulu saya tiada keyakinan diri untuk berselpie kerana muka banyak dengan jeragat...dahla memang muka banyak bintik2 hitam(tahi lalat la tu...hihi)...ditambah pulak dengan jeragat...memang serabut la kalau nak selpie...

Tapi sekarang tidak lagi...rasa nak lagi nak lagi bergambar...walaupun tidak add Beauty Plus pada camera tu...perasaan malu tu dah berkurang walapun segan jugakla nak berselpi macam orang lain...so saya macam ini la...hanya biasa-biasa sahaja...sape yang kenal saya lama memang tahu la saya macam mana...haha...

Next projek mungkin saya nak belaja bermakeup...saje untuk tambah ilmu...alang-alang dah jadi agent MERVE ni...hihi...

saya sebenanya fobia nak bermake up sebab masa kawin tahun 2007 dulu, make up tak cantik...memang frust sangat...haha...saya rasa tak makeup lagi cantik kot...kalau dulu macam sekarang, saya dah viralkan kot...haha...tajuk kecewa dengan jurumakeup...hihi...


Jom beli Produk Merve dengan saya...nak COD area shah alam, puchong , putrajaya...nak kat banting pun boleh kalau saya balik umah mertua....kalau nak negeri sembilan pun boleh..rumah mak saya kat felda jelai 2, gemas...so perjalanan saya Simpang Empat - Tampin - Gemencheh - Gemas

Nak beli Online pun boleh...saya guna Pos Laju ye...

Jom PM saya segera...




No comments:

Related Posts with Thumbnails