Wednesday, December 23, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY


Salam...

CONTEST!!! lagi...aku nk join dan memeriahkan contest yg dianjurkan oleh Rifqi Zuhairi.
rasa tertarik dgn tajuk contest ni sbb lain dari yg lain.iaitu nk kene tepek muka anak kite yg serius...susah kn! slalu amik gamba muka senyum je...walaupun koleksi gamba Mikael serius kurang, tp ade la jgk..so aku cuba la pertaruhkan...hehe...hadiah misteri tu....dh lama x join contest ni walaupun x pernah menang...hehe...
so ini la gamba Mikael yg serius ala2 control macho kununnn..

Nama : Emir Mikael Bin Mohammad Rizal
Tarikh Lahir : 25 May 2009
Umur : 7 Bulan

Masih sempat lg nk join ni...jom!!! sbb tarikh tutup pada 31st December 2009.
syarat2 adalah
Be my follower and add my blog kat korangnye list.... DONE
Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang… DONE
Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni..DONE
Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun...DONE
Ini paling wajib ni!!!Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je...mesti ada kan...xkan pic masa senyum n sengih je korang simpan...Letak banyak2 pun xpe,nti yg paling serius i akan amik...DONE
Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang...
DONE

Anyway
HAPPY 29th BIRTHDAY to organizer ek

2 comments:

Imma said...

adha...ni bole masuk kontes courious jgk laa..hehehee...sgt laaa sesswaii.. ~wink~

Rifqi Zuhairi said...

Dah jengah dah..tekiu..

Related Posts with Thumbnails