Wednesday, January 27, 2010

Aktiviti membelek dan merangkak style Mikael

video

aku nk cite psl hobi anak bujang sorg ni.dalam video ni adalah hobi Mikael tiap2 hari...sehari kalau x buat mmg x sah...pastu dh boring brla dia bt keje lain...hehe...mewarisi jgk hobi ummi rupanya...harap2 berterusan smpi dewasa...kalau kita duduk bacakan cerita2, tunjukkan gambar2, die akan kusyuk je duduk diam...kalau tak, duk melasak sentiasa.smpila penat.pastu merengek nk susu dan tido...

video

yg kedua pulak aku nk cite psl cara Mikael merangkak. disebabkan nk cepat, dia merangkak x guna lutut dh..guna kaki hujung je...kelaka plak aku tgk..x caya jom tgk video ni...tp sila abaikan background yg serabut tu ye...huahuahua...tu adalah hasil creative anak bujang ku ini...macam2 perkara pelik yg anak ummi ni buat...mmm...nnti aku cite lg perkara2 pelik tu ek...

jom layan video....

2 comments:

Imma said...

bagusnyaa mikael boleh pose depan cam video erk..klu Boboy tak hengen dia..wajib laa dia lari..video2 dia yg amik semua curi2..hehehe..

nayway..gaya merangkak sgt unik..mcm dalam citer tarzan tuh kan..cumil.. =))
bila tonggeng jer bontot gebok sexy :-D pakai DD ker CD..?? boboy pakai CD and there fore bontot mesti gebok jugak..wuakakakaa...klakar diorg nih..

adcom said...

kdg2 die ok...kdg2 die kejar camera tu...bole la nk amik video skit2...hehe..

Mikael pakai pampers je imah..x sempatla kalau nk guna CD..ummi bz je manjang...ade yg x berbasuh nnti..hehe...

Related Posts with Thumbnails