Wednesday, January 13, 2010

My Security Car

salam...

Semalam terpaksa cuti emergency..sebab musabab hanya lah disebabkan security kereta aku problem...abah aku dulu die pasang security system kt my Kenari tu...di mana kalau nk jalan lps start enjin tu, kene touch card baru bole jalan....kalau tak, akan terberhenti sendiri, dan hon akan berbunyi automatic berulang kali...bayangkan kereta terberhenti di tgh2 taman tu...rasa macam aku plak pencuri kereta..haha...

pastu call la company yg pasang system tu. die suruh kumpul 3 card yg ada...masalahnya 1 card, abah aku simpan kt kampung sana..x pasal2 kene tunggu abah aku dtg jauh2 tu semata2 nk betulkan smula system card tu yg dh bengong..hanginnnnn je smlm...x psl2 kena cuti...

2 comments:

Imma said...

wei...bess gila system tuu..aku nk psg jgk..mhl x adha..?

adcom said...

huhu..best ek...company yg psg tu nama WINSTAR...mahal jgkla..dlm 1500...skrg x tau la..mayb dh murah skitla kot...

Related Posts with Thumbnails