Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru



Di kesempatan ini aku harap belum terlambat lg untuk mengucapkan "SELAMAT HARI GURU" kepada kawan2 yg menjadi guru. Semoga kalian sentiasa bersemangat dalam mendidik.

Terutama kepada
wani kt Temerloh,
Eda kt sarawak,
Imma kt penang,
suraya kt bangi,
zarina kt Johor,
suhaila kt NS,
Zana kt segamat,
Mar kt Melaka,
Fairos kt KL,
Linda kt Johor,
khadijah kt perak,
kak Pi(ni sepupu) kt pahang,
Firdaus(sepupu-bakal guru x lama lg),
Along (sepupu-yg memperkenalkn aku dgn dunia guru) kt bandar tun razak,
Suzila kt Nilai,

dan kepada semua kalau ade yg terlupa tulis di atas...

wahh serata malaysia ek...

aku mmg berasa kagum pada kawan2 yg memilih GURU sebagai profession pilihan. Ini kerana aku pernah menimba pengalaman selama 3 bulan menjadi guru ganti di sekolah rendah bandar tun razak ms thn 2003. dr situ aku dapat membuat kesimpulan bahawa untuk menjadi guru memerlukan kesabaran yg tinggi yg mana aku mmg x dpt nk penuhi. so lps abis 3 bulan, aku mmg x dpt nk teruskan or renew perkhidmatan. aku bukan seorang tenaga pengajar yg bagus. so baik diberikan peluang kepada yg lebih berkelayakan.huhu...lps tu aku keje jd promoter kt court mammoth.hehe...sempatla sebulan then barula dpt keje yg betul2 memenuhi citarasa.

No comments:

Related Posts with Thumbnails