Thursday, August 5, 2010

Melawat office ayah...

Ahad ari tu(1/08/2010) kami ikut ayah pegi keje disebabkan boring sangat dirumah. dan menghabiskan masa berkualiti bersama keluarga. yang bestnya kt sana tiada orang bekerja dan ade mesin air free la...haha..sama macam tempat aku ni haa..tapi berbayar...

so aku macam biasa kepenatan sebab mengejar Mikael..merata dia jelajah. risau tempat orang kan. buatnya rosak barang opis, niaya jek...huhu...


abis suma almari dia selongkar...


bercakap sorang2 dalam telefon..siap gelak2 lagi...


nasib baik ade meja kosong...bole main situ...


nak balik dah...lapar time ni sbb lum makan..kasi chance kt ayah siakan keje dulu...

4 comments:

amm said...

sihat betul mikael ni ye adha.......bambam.....

lailiatam said...

bestnye klu ali bleh duduk dlm car seat mcm mikael...mesti tiap2 hari aku berjalan2 je ngn ali...

cik puan akish said...

pandainyer kp kat tepon tuhhh:)

adcom said...

amm - Mikael ni mmg bambam.x taula sebab ape. bkn nk mkn pn...susu je lebih.

laili - Ali pn bole jd camni.cuma kene slalu letak dia dlm car seat. lama2 dia jd biasa...tryla..hehe...

cik puan akish - Mikael ni tau plak mende tu telefon. padahal slalu tgk hdset je. siap dial2 lg tu. terpaksa la ummi cabut wayar.

Related Posts with Thumbnails