Sunday, November 7, 2010

Alhamdulillah Selamat...

Salam...

Alhamdulillah ayah Mikael selamat sampai ke Malaysia pada 6 hb...Mikael malu2 bila jumpe ayah. senyap je dia bila ayah dukung..ye la..lebih 2 minggu x jumpa...slalu tgk gambar je...dia pandang2 ayah..jeling2 ayah...tpi bila ayah pandang dia, dia tunduk malu...hahahahaha....sian plak aku tengok....

sampai ke malam la dia senyap je....pastu pagi ni bila bangun tido tengok ade ayah kat sebelah, dia jerit2 panggil ummi...tunjuk2 pada ayah...sambil sebut ayah2...pastu ummi x layan, dia lari kt ummi suruh tengok ape yg dia tunjuk tu....pastu ummi cakap..."iyerla..ayah la tu..sayang ayah.." dia pn pegi peluk ayah cium ayah...huhu...sian mikael..rindu sangat pada ayah...

Budak kecik ni bukan bole kita tinggal kn lama2...nanti dia lupa/janggal kat kita...tu sebab kalau boleh lepas keje tu terus je tutup pc, nak ambil anak...tak faham macam mana ade parent yang sanggup tinggalkan anak lama2...mungkin tuntutan kerja kan...terpaksa berkorban...tapi aku selagi boleh spend masa lebih lama untuk anak, insya'Allah...

gambar sekadar hiasan...time ni mikael sibuk nk cubit dan gigit pipi ummi...ni la kesukaan dia untuk sakat orang...

2 comments:

tney said...

seronok mikael yer bila ayahnye dh balik.. ummi dia pun seronok jugak kan..

adcom said...

hehe..mestilah...

Related Posts with Thumbnails