Monday, January 10, 2011

Jalan-jalan ke Zoo Negara


Sabtu lepas kami pergi ke Zoo Negara sebab nak Mikael kenal dengan haiwan-haiwan secara live. bertolak pukul 9.30am. sampai sana nak dekat 10.30am. patutnya pegi berlima, tapi adik yang duduk di cheras lambat. so kami berempat(termasuk adik no 5) masuk dulu. tunggu dia kat dalam je...Tiket masuk RM20/person.

bukannya nk tgk singa tu...sibuk nk bergurau ngan ummi...sebelah tu adik yg sebuk melayan sms awek...

bila tgk pic ni nk tergelak plak bila ingat balik...ye la..harimau tu x duduk diam.kehulu kehilir macam org lapar kn...pastu tetiba dia terjun dlm air kt depan tu menuju kt kami...aku pn ape lg...lari...cabut...igtkan aku sorg je takut...rupa2nya ramai yang lari sama..hahaha...padahal bukan harimau tu bole terkam pn sbb air makin dalam bila menghampiri ke kami tu...cuma takut la plak...bayangkan aku lari sambil dukung mikael...hehe...

nampak tak tu...mane x takutnya...macam nk terkam je..wakakakaka..

Pendek kata memang bestla pegi sana. sempatla tengok animals show kul 11am tu. Mikael sangatla excited dapat tengok live. dia sampai taknak makan. minum je. berlari2 je dia..bila penat, kasi duduk kt stroller kejap..pastu dh bertenaga balik, meronta2 la nak turun.

4 comments:

tney@sunflower said...

wah.. seronok mikael dapat g jalan2 yer..

adcom said...

mmg seronok...nanti kite pegi lg nak...ajak aziah skali...

Imma said...

wahh..sakan ko memanjat yer mikael..kang termasuk kat dalam kandang tuh skali baru tau..hihihii..

adcom said...

dia bukan tau takut pn..lg dia kejar plak binatang2 tu...

Related Posts with Thumbnails