Tuesday, June 14, 2011

Kasih Yang Suci



Novel Kasih Yang Suci, penulis Meen Zulaikha. Sape dah BACA? aku dah baca dh..ni pun gara-gara cite Nora Elena yang sekarang disiarkan di TV3 jam 7 pm, Isnin - Khamis. Juga gara-gara tak sabar nak menunggu cite nora elena abis.

so aku beli pun beli la novel ni dengan harapan dapat tau jalan cerita dan penamat...hehe...tapi sebenarnya cerita nora elena kat tv tu lain skit. ye la kn..supaya tidak terlalu over seperti dalam novel tu. Dalam novel, Seth tu romantik giler, kejap2 peluk, cium.haha..kalau nak lakonkan betul2 ikut novel, mau kena band drama ni...

Disebabkan cite tv tak sama ngan novel, maka aku pun tertunggu setiap episod kat TV3 seperti orang lain jugak..ekekeke..tu je motif nak bagitau untuk entry ni...

sekian...

5 comments:

amm said...

novel tu ada d kksb??belikan 1 bole??hihi

adcom said...

novel tu dh abis.mungkin akan cetak lagi..
kalau ada, i bgtau ye...hehe...

amm said...

orite..tks ;)

tney@sunflower said...

Dah abis dah cite ni, seb baik aku sempat tgk last episod.. hehe..

adcom said...

tu la kn...tapi kalau nak tgk smula boleh jugak..2nd round...

pegi kt sini..
http://malaymoviesfull.blogspot.com/search/label/Drama

Related Posts with Thumbnails