Friday, June 10, 2011

Mikael @ my Office

Pada 27 May lepas, Mikael terpaksa ikut aku ke office sebab babysitter minta cuti ade urusan peribadi. Oleh kerana aku dah apply cuti next 2 days after tu nak ke Lumut. So tak dapatla cuti lagi...bayangkan budak sepanjang hari kat office. sure dia akan boring kan.

Nasib baik office aku tak kisah bawak anak. kira boleh consider lagi la...pagi2 dh bangun siapkan makanan dia, nugget, mee goreng, bekalan susu, botol susu, baju, pampers. semua keperluan perlu ada. Pastu mandikan siap2 then baru boleh pergi kerja. kul 9 baru sampai office. hahaha...terlewat la tuh!

Macam2 ragam dia kat office. kebetulan depatment aku memang dalam sebuah bilik yang mana pintu boleh kunci. So dia tak bole la lari keluar suka suki. Tapi bila ada orang masuk keluar, berlari-lari lah dia nak keluar sama. Bila dah dapat lepas, jauhla dia lari. sume orang gelakkan aku mengejar anak..haha...sabar je la budak bertuah ni...tapi terhibur jugak dengan gelagat dia. siap mengemas bilik lagi...

penat menyusun kotak-kotak tu






susah nak amik gambar dia...

No comments:

Related Posts with Thumbnails